Veebipoe pesumati.ee (edaspidi Veebipood) omanik on PesuMati Trade OÜ (registrikood 10976564), asukohaga Peterburi tee 44, Tallinn.
1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
1.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
1.3. Kaupade eest tasumine toimub ainult eurodes.
1.4. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
1.5. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.6. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
2.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
2.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
3.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
3.3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
3.4. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.3. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses, nagu Teile väljastamise hetkel.
4.4. Vaakumpakendis kaubad ning samuti hooldusvahendid, hügieenikaubad, keemiakaubad või kaubad, mis muutuvad peale avamist tagastamiskõlbmatuks tervishoiu– ja hügieenilistel põhjustel, ei kuulu tagastamisele, välja arvatud juhtudel, kui nende originaalpakend on kahjustamata ja avamata.
4.5. Taganemisõiguse kasutamiseks peab kaup olema vastava kvaliteediga, mehaaniliste ja visuaalsete kahjustusteta, ilma väliste kasutamistunnusteta, rikkumata kaubandusliku välimusega. Enne toote tagastamist veenduge, et see oleks puhas ja algse väljanägemisega.
4.6. Toode võetakse eelpool mainitud tingimustel tagasi vaid peale seda, kui Tarbija on saanud Pesumati Trade OÜ kinnituse toote tagasi võtmiseks.
4.7. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
4.8. Kui kaubal on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.9. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile pood@pesumati.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4.10. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
4.11. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.12. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
4.13. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.14. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
5.2. Ostja peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale mõistliku aja jooksul pärast seda, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama. Tarbijalemüügi puhul peab tarbija teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada. Teatada saab, saates e-kirja aadressile pood@pesumati.ee või helistada telefonil: +372 606 0082.
5.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
5.4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
5.5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebustele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
6.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
6.2. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
6.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
7.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile pood@pesumati.ee või helistada telefonil: +372 606 0082.
7.2. Kui tarbijast ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis saab pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada.
7.3. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbijast ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
7.4. Tarbijast ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.