TARNE JA KOHALETOIMETAMINE
- Kaupu tarnitakse peamiselt Eesti Vabariigi piires. Tarned teistesse riikidesse on võimalikud üksnes erikokkuleppe alusel. Palume sellisel juhul meiega eelnevalt ühendust võtta aadressil tellimused@pesumati.ee.
- Kauba saatmiskulud kannab ostja. Saatmiskulu kuvatakse tellimuse vormistamisel valitud tarneviisi juures.
- Laos olev kaup toimetatakse ostjani üldjuhul 3–7 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest. Erandjuhtudel võib tarneaeg pikeneda kuni 45 kalendripäevani. Kui tarneaeg ületab tavapärast 7 tööpäeva, teavitatakse sellest ostjat. Juhul kui klient ei soovi pikemat ooteaega, on tal õigus tellimus tühistada ning müüja tagastab tasutud summa.
- Kulleriga tellitud kaup toimetatakse kliendile "uksest ukseni" põhimõttel, s.t kullerteenus ei sisalda kauba siseruumidesse kandmist ega paigaldamist.
- Kui tooted tarnitakse mitmes osas ja see ei tulene kliendi soovist, täiendavaid saatmiskulusid ei kaasne. Kui klient soovib tooteid saada mitme osas, kaasneb kliendile kuller- või pakiautomaadi teenuse lisatasu.
- Kaup loetakse üleantuks hetkest, mil see antakse üle kliendile või transporditeenuse osutajale.
TAGANEMISÕIGUS JA KAUBA TAGASTAMINE
- Eraisikul on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- Tagastatav kaup peab olema: kasutamata ja kahjustamata, originaalpakendis ja originaalmarkeeringutega, komplektne (sh kaablid, juhendid, lisad jms), visuaalselt ja mehaaniliselt kahjustusteta, kasutamata ja varustatud ostudokumentidega.
- Kaupa saab tagastada 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist, andes sellest teada e-posti aadressil tellimused@pesumati.ee. Avalduses peab olema välja toodud kliendi ees- ja perekonnanimi, arve-/tellimuse number, tootenimetus, tellimuse kuupäev ja kauba kättesaamise kuupäev.
- Tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui kaup on defektiga või ei vasta tellitud tootele. Müüjal on õigus keelduda tagasimaksest, kuni kaup on tagastatud või jõudnud müüjani, samuti juhul, kui kaup on kahjustatud vale kasutamise tõttu või kui klient ei ole esitanud tellimuse/ostuarvet.
- Kui raha kuulub tagastamise, siis tehakse makse kliendi pangaarvele 14 kalendripäeva jooksul pärast taganemisavalduse saamist, kuid mitte enne kauba tagastamist.
- Müüjal on õigus tagastatava kauba väärtus osaliselt hüvitamata jätta, kui kauba seisukord on halvenenud kliendi tegevuse tõttu.
- Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
- Kaubaga võib tutvuda viisil, mis on lubatud tavapärases kaupluses. Kui toodet on kasutatud enam kui testimiseks, on müüjal õigus tasaarvestada väärtuse vähenemine. Toode peab olema kasutamata, originaalpakendis, kahjustamata, komplektne ning koos ostudokumentidega.
Tagastamine ei kehti:
- juriidilistele isikutele;
- avatud või rikutud pakendiga hügieeni-, keemia- ja hooldusvahenditele;
- vaakumpakendis toodetele, mille pakend on avatud;
- kliendi soovide järgi muudetud kaupadele, välja arvatud juhul, kui toode on defektne või ei vasta lepingule.