1. ÜLDSÄTTED

1.1 Käesolevad tingimused kehtivad kaupade tellimisel ja ostmisel veebipoes www.pesumati.ee (edaspidi e-pood).

1.2 Tingimused kehtivad juriidilise isikuta tarbijatele ehk eraisikutele (edaspidi klient).

1.3 E-poe haldaja on Pesumati Trade OÜ, registrikood 10976564, aadress Nuia 18, Tallinn 11415, e-post tellimused@pesumati.ee (edaspidi müüja).

1.4 E-poes tellimuse esitamisega kinnitab klient, et on tutvunud ja nõustub kehtivate tingimustega.

1.5 E-poest saavad ostu sooritada nii erakliendid kui ka juriidilised isikud.

2. HINNAD, SAADAVUS JA TELLIMUSE TÄITMINE

2.1 Kõik hinnad e-poes on esitatud eurodes ja sisaldavad seadusega kehtestatud käibemaksu.

2.2 Hinnad ei sisalda transpordikulu, kui pole märgitud teisiti.

2.3 Müüjal on õigus teha muudatusi hindades ja toodete saadavuses ilma ette teatamata.

2.4 Kui tellimust ei ole võimalik täita kauba lõppemise tõttu, teavitatakse klienti sellest esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, täita vajalikud andmeväljad ning valida sobiv tarneviis ja maksemeetod.

3.2 Ostukorvis on võimalik tooteid ning koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni.

3.3 Tellimus loetakse kinnitatuks pärast makse laekumistmüüja e-poe arvelduskontole või makseteenuse pakkuja kinnituse saamist.

3.4 Kliendil tuleb tellimuse vormistamisel esitada tõesed ja kehtivad andmed. Valeandmete korral ei vastuta müüja tellimuse täitmise või kättetoimetamise eest.

3.5 E-poel on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata juhul, kui kaup on laost otsa saanud või kui e-poes on ekslikult kuvatud tehnilise vea tõttu vale hind.

3.6 Kui klient on tellimusele märkinud ebaõiged kontaktandmed, ei vastuta e-pood sellest tekkiva kahju ega mis tahes muude tagajärgede eest.

3.7 Tasuta transport kehtib Eesti Vabariigi piires tellimustele alates 125 eurot.

3.8 Valides kohaletoimetamise viisiks kullerteenuse, toimetatakse tellitud kaup kliendile „välisuksest välisukseni“ põhimõttel, s.t kullerteenus ei sisalda kauba siseruumidesse kandmist ega paigaldamist.

4. TARNE JA KOHALETOIMETAMINE

4.1 Kaupu tarnitakse üldjuhul Eesti Vabariigi piires. Tarned teistesse riikidesse on võimalikud erikokkuleppe alusel – selleks palume võtta meiega eelnevalt ühendust.

4.2 Tarneajad sõltuvad valitud tarneviisist ning kauba saatmiskulud kannab ostja. Saatmiskulu on kuvatud tellimuse vormistamisel saatmisviisi juures.

4.3 Kui tooted tarnitakse osade kaupa meie otsusel või meist sõltuvatel põhjustel, ei kaasne sellega kliendile täiendavaid transpordikulusid. Kui aga osade kaupa tarnimine toimub kliendi soovil, siis katab vastavad lisakulud klient.

4.4 Kaup loetakse üleantuks alates hetkest, mil see on meie poolt üle antud vedajale või kliendile.

4.5 Laos olevad kaubad toimetame kliendini üldjuhul 3–7 tööpäeva jooksul.

5. TAGANEMISÕIGUS JA KAUBA TAGASTAMINE

5.1 Eraisikul on õigus e-poest ostetud kaubast taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

5.2 Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalpakendis ja samas seisukorras, nagu see oli kliendile üleandmisel.

5.3 Kaubast taganemiseks tuleb kliendil esitada vabas vormis avaldus koos ees- ja perekonnanime, arve-/tellimuse numbri, tootenimetuse, tellimuse esitamise kuupäeva ja kauba kättesaamise kuupäevaga e-posti aadressil tellimused@pesumati.ee.

5.4 Müüja tagastab tagastatud kauba eest tasutud summa (sh esialgse tarnekulu) 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest, kuid mitte enne kauba kättesaamist.

5.5 Tagastamisega seotud otsesed kulud (nt postikulu) kannab klient.  Kuni tagastatud toote meieni jõudmiseni ei vastuta müüja toote eest.

5.6 Tagastatav kaup, sh lisatarvikud, peab olema:

  • kasutamata ja kahjustamata
  • originaalpakendis
  • komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis olnud esemeid, sh kaableid, juhendeid jms)
  • varustatud kogu ostudokumentatsiooniga.
Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt kaupluses. Kui klient on kaupa kasutanud muul viisil ja selle tulemusel on kauba väärtus vähenenud, vastutab vastava väärtuse vähenemise eest klient.

5.7 Kui tagastatav toode või selle pakend on halvenenud ning halvenemine ei ole tingitud müüjast ega toote sihipärasest kasutamisest, on müüjal õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine kliendile tagastamisele kuuluva summaga.

5.8. Kliendi erisoovide järgi kohandatud tooted ei kuulu tagastamisele, välja arvatud juhul, kui toode on defektne või ei vasta tellimuse tingimustele.

5.9 Müüjal on õigus müügitehingust taganeda ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba hind on e-poes eksituse tõttu märgitud oluliselt alla turuhinna.

6. PRETENSIOONIDE ESITAMINE

6.1 Kliendil on õigus esitada müüjale pretensioone kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, eeldusel, et tootel ilmnes mittevastavus, mis ei olnud tingitud kliendi tegevusest. Pretensiooni esitamisel peab klient esitama seejuures ostu tõendava dokumendi. Juriidilisel isikul on pretensiooni esitamise õigus ühe aasta jooksul.

6.2 Pretensioon tuleb esitada e-posti teel, kirjeldades puudust ja lisades võimalusel pildimaterjal. Pretensiooni aluseks on ostu tõendav dokument (arve, tellimuse number või ostutšekk).

6.3 Müüja vastab pretensioonile 14 kalendripäeva jooksul.

6.4 Kui kaup osutub puudulikuks, on kliendil õigus nõuda kauba parandamist või asendamist. Kui see ei ole võimalik, tagastatakse kliendile toote eest tasutud summa 14 kalendripäeva jooksul.

6.5 Müüja ei vastuta kahjude eest, mis on tekkinud kliendi süül (nt toote valesti kasutamine).

6.6 Müüja ei vastuta kliendi tellimuses esitatud ebakorrektsetest andmetest tuleneva kahju ega muude tagajärgede, sealhulgas kauba kohaletoimetamise viivituse eest, kui viivitus oli tingitud müüjast sõltumatutest asjaoludest.

6.7 Nõuetele mittevastava toote tagastamisel hüvitab müüja kliendile toote eest tasutud summa koos transpordikuludega kliendi pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul. Müüja alustab 14 kalendripäeva lugemist alatest hetkest, mil ostja on tagastanud toote müüjale.

6.8 Toodetele kehtib garantii vastavalt seaduses sätestatule – eraisikust kliendile 2 aastat ja juriidilisest isikust kliendile 1 aasta alates kauba üleandmise kuupäevast.

7. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

7.1 E-poest ostes annab klient nõusoleku Pesumati Trade OÜ-le oma isikuandmete töötlemiseks.

7.2 Müüja töötleb kliendi isikuandmeid kooskõlas kehtivate seaduste ja privaatsustingimustega.

7.3 Isikuandmeid kasutatakse üksnes tellimuse täitmiseks ja tarne korraldamiseks.

7.4 Andmeid ei edastata kolmandatele isikutele, välja arvatud seadusega ettenähtud juhtudel või tellimuse täitmise eesmärgil (nt transpordiettevõtetele).

8. VAIDLUSE LAHENDAMINE

8.1 Kõik vaidlused kliendi ja müüja vahel lahendatakse esmalt läbirääkimiste teel.

8.2 Kui ostjal tekib müüjaga erimeelsusi toote puuduste või teenuse osas, on ostjal õigus esitada pretensioon müüjale kirjalikult e-maili aadressil tellimused@pesumati.ee. Pretensioonis tuleb märkida ostja nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, tootel või teenusel esinev puudus ning ostja soovitav lahendus.

8.3 Müüja vastab pretensioonile samuti kirjalikult 14 kalendripäeva jooksul kirja kättesaamisest.

8.4 Kui kokkuleppele ei jõuta, on kliendil õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni või kohtusse.

8.5 Tarbijavaidluste komisjon tegutseb Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures.

8.6 Vajadusel on kliendil õigus pöörduda ka Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi abil erapooletu vaidluste lahendamise organi poole.

  • Eesti keel (Estonian)
Menüü
Sulge
Ostukorv
Sulge
tagasi
Konto
Sulge